4 Ağustos 2009 Salı

Geçmişe yeniden uzanıyorum...

Yeniden doğuş,
Ocak ayında çabalarımla giriştiğim, bir dizi talihsiz olay yüzünden ara vermek zorunda kaldığım bloguma sıfırdan başlama kararı aldım... O zamanlar böyle bir karşılama mesajıyla yayına başlamıştım...

Merhabalar. Bugün böyle boş boş dururken aklıma önceleri doldurduğumuz RAKS, TDK marka boş kasetlere Radyolardan, arkadaşlardan ödünç alarak kaset çalarımızda dinledikten sonra beğenip kopyaladığımız sayısız eserle karşınızda olma fikri geldi. Neden bilmiyorum ama 80'lerde ve 90'larda her çocuğun, gencin yaptığı sağlam bir aktivite olmuştur. Gidilir kasetçiden boş kaset alınır sonra radyodan istediğimiz sanatçının parçasını beklerdik. Bazen bir hafta beklerdik bazen bir ay. Bazende öyle bir an olurdki kasetin sonu gelmiş gerekli gereksiz parçalarla kaseti doldurmuş, lanet olası istediğimiz parça o zaman çıkardı. Ben işte bu kayıtlarda bir türlü istediğini bulamamış insanlara biraz yardım eli uzatayım istedim ve böyle bir blog kurmaya kalkıştım umarım altından çıkabilirim. Bana yardımda bulunmak isteyen arkadaşlar mesaj gönderebilirlerse çok sevinirim.

olcaytoilkay@hotmail.com adresine bu konuyla ilgili isteklerinizi, önerilerinizi atabilir, yardımda bulunabilirsiniz.

Hiç yorum yok: